A marketing nemzetközi vonatkozásai vállalatgazdaságtani aspektusból ----- Its title in English: International marketing from the viewpoint of business economics

Szabó, Ágnes (2008) A marketing nemzetközi vonatkozásai vállalatgazdaságtani aspektusból ----- Its title in English: International marketing from the viewpoint of business economics. Műhelytanulmány (working paper). Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
700kB

Absztrakt (kivonat)

Absztrakt: Jelen tanulmány a vállalatok nemzetközivé válásának szempontjából legfontosabb marketing megközelítéseket, fogalmakat, eszközöket mutatja be, írja le, kezdve a környezet elemzésétől, a nemzetközi célpiaci marketingen át egészen a nemzetközi marketing-mixig (példákkal, színes érdekességekkel tarkítva), mind a 4P esetén kiemelvén a nemzetközi marketing szempontjából legfontosabb kérdést: sztenderdizálni vagy adaptálni. ----- Abstract: This paper describes the most important marketing approaches, concepts and tools for those companies which want to be international players, begin with the analysis of the environment through the determination of the international target markets up to the international marketing mix (with examples, interesting short stories), focusing on the main question of international marketing in the case of each elements of the 4P-s: standardization or adaptation.

Tétel típus:Monográfia, jelentés (Műhelytanulmány (working paper))
Kulcsszavak:Kulcsszavak: nemzetközi marketing, piacválasztás, nemzetközi piacszegmentáció és célpiacképzés, nemzetközi marketing-mix, sztenderdizálás, adaptálás ----- Keywords: international marketing, target markets, international segmentation and targeting, international marketing-mix, standardization, adaptation
Témakör:Nemzetközi gazdaság
Marketing
Azonosító kód:296
Feltöltő: Krisztina Kulcsár
Elhelyezés dátuma:06 Okt 2008
Utolsó változtatás:01 Júl 2016 04:05

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap