Szolgálatosodás, avagy az integrált termék-szolgáltatás rendszerek kialakulása és jellemzői ----- It's title in English: Servitization – characteristics and development of integrated product-service systems

Demeter, Krisztina (2010) Szolgálatosodás, avagy az integrált termék-szolgáltatás rendszerek kialakulása és jellemzői ----- It's title in English: Servitization – characteristics and development of integrated product-service systems. Műhelytanulmány (working paper). Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
341kB

Absztrakt (kivonat)

Kivonat: A tanulmány középpontjában a szolgálatosodás folyamata, vagy más néven az átfogó megoldásokat kínáló integrált termék-szolgáltatás rendszerek kialakulása áll. Áttekintjük a szolgálatosodás XIX. századra visszanyúló kialakulásának tényezőit, és a jelenlegi vállalatok előtt álló fejlődési lehetőségeket. Foglalkozunk e rendszerekhez szükséges képességek kérdéseivel és a sikeres termék-szolgáltatás rendszerek kialakításának folyamataival. Az irodalmi összefoglalás célja, hogy a vállalati üzletfejlesztéssel foglalkozó szakembereknek, a vállalati vezetőknek ötleteket adjon a sikeres fejlődéshez és egyben a lehetséges kockázatok elkerüléséhez. ----- Abstract: The emerging theme of servitization, or in other words, the integrated product-service systems providing complex solutions to customer demand are in the focus of this study. We overview the factors leading to servitization, and highlight the improvement opportunities in this field. The capabilities required and the development steps of successful servitization are also addressed. The objective of this short literature review is to provide ideas for business development experts and top managers on how to develop their business successfully and how to avoid risks in this development.

Tétel típus:Monográfia, jelentés (Műhelytanulmány (working paper))
Kulcsszavak:Kulcsszavak: szolgálatosodás, termék-szolgáltatás rendszerek, megoldás ----- Keywords: servitization, product-service systems, solution
Témakör:Szolgáltatás
Termelésmenedzsment
Azonosító kód:336
Feltöltő: Krisztina Kulcsár
Elhelyezés dátuma:27 Ápr 2010 10:14
Utolsó változtatás:01 Júl 2016 04:05

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap