Pecze, Krisztina (2004) Az üzleti kapcsolatok értékteremtő szerepének vizsgálata stratégiai nézőpontból ---- Its title in English: Analyzing the role of business relations from strategic approach. Műhelytanulmány (working paper). Vállalatgazdaságtan Tanszék, Budapest.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
325kB |
Absztrakt (kivonat)
Az üzleti kapcsolatok szerepének vizsgálata interdiszciplináris megközelítést igényel. Ez a tanulmány a stratégiai menedzsment szemszögéből foglalja össze azokat a témaköröket, melyek az üzleti kapcsolatok vizsgálatához kapcsolódnak. Az üzleti kapcsolatok felértékelődésének tényezőit követően, meghatározza a stratégiai szempontból releváns üzleti kapcsolatokat, röviden bemutatja a kutatás hátterét képező elméleti megközelítéseket, majd ezekre építve az üzleti kapcsolatok vizsgálatának lehetséges szintjeit. --------------- Analyzing the role of business relations requires an interdisciplinary approach. This paper provides a summary of theoretical approaches of strategic management related to studying business relations. After presenting the value-increasing factors of business relations, relationships relevant from a strategic point of view are identified. The different theoretical approaches are briefly introduced, based on which the possible levels of analyzing business relations are discussed.
Tétel típus: | Monográfia, jelentés (Műhelytanulmány (working paper)) |
---|---|
Kulcsszavak: | stratégia, üzleti kapcsolatok, elméleti megközelítések, vizsgálati fókuszok ------- strategy, business relations, theoretical approaches, analyzing focus |
Témakör: | Vállalati vezetés Vállalati szervezet |
Azonosító kód: | 57 |
Feltöltő: | Mónika Szatmári |
Elhelyezés dátuma: | 22 Márc 2007 |
Utolsó változtatás: | 01 Júl 2016 04:04 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap