A sport és az üzlet kapcsolata – elméleti alapok ----- Its title in English: The interrelatedness of sport and business - theoretical approach

András, Krisztina (2003) A sport és az üzlet kapcsolata – elméleti alapok ----- Its title in English: The interrelatedness of sport and business - theoretical approach. Műhelytanulmány (working paper). Vállalatgazdaságtan tanszék, Budapest.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
449kB

Absztrakt (kivonat)

Manapság egyre több szó esik Magyarországon is a sport üzleti alapú működéséről. Ugyanakkor eddig nem történt meg ennek a jelenségnek a gazdálkodástani leírása. A tanulmány ezen hiányt próbálja csökkenteni azzal, hogy a koncepcionális-elméleti háttér bemutatása után tömören, főbb jelenségei által leírja a sportüzlet jelenségének lényegét. ------------------------------ The business aspect of sport is a widely disputed issue nowadays. However this topic had not been discussed until now from the business point of view using the vocabulary and the logic of the economy. In the study after a brief introduction concerning the theoretical background of the study, the dominant characteristics of the “sport-business” will be discussed.

Tétel típus:Monográfia, jelentés (Műhelytanulmány (working paper))
Kulcsszavak:sportgazdaságtan, sportmenedzsment, üzletszerű sport, sports economics, sports management, sports business
Témakör:Kultúra. közművelődés, sport
Vállalati vezetés
Azonosító kód:61
Feltöltő: Andrea Faragó
Elhelyezés dátuma:22 Márc 2007
Utolsó változtatás:01 Júl 2016 04:04

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap