Szántó, Richárd (2004) Az e-business helyzete Magyarországon – egy kutatás eredményei ----- Its title in English: Adoption of E-business Techniques - The Hungarian Case. Műhelytanulmány (working paper). Vállalatgazdaságtan Tanszék, Budapest.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
282kB |
Absztrakt (kivonat)
Az alacsony internetes penetráció ellenére Magyarországon is egyre bővül azoknak a vállalatoknak a köre, amelyek termékeik, szolgáltatásaik értékesítését elektronikus csatornákon is folytatják vagy beszerzéseik egy részét az interneten keresztül bonyolítják. A tanulmány ezeknek a vállalatoknak az elektronikus kereskedelemről alkotott képét tárja fel. Egyrészt vizsgálja, hogy a cégek milyen előnyöket várnak internetes jelenlétüktől, az internetes kereskedelemben való részvételtől, másrészt igyekszik bemutatni a legfőbb akadályokat, amelyek az új fajta kereskedelmi forma útjában állnak. ------------------------------- In spite of the low internet penetration in Hungary, there are more and more companies adopting e-business techniques. This paper analyses the main motives of these firms, but also tries to reveal the most important barriers of electronic commerce in the country. It assesses what kind of companies can benefit the most from internet presence, and participation in electronic markets, and investigates how barriers can be eliminated.
Tétel típus: | Monográfia, jelentés (Műhelytanulmány (working paper)) |
---|---|
Kulcsszavak: | elektronikus kereskedelem, e-business, internet, electronic commerce, e-business adoption, internet |
Témakör: | Vállalati vezetés Információgazdaság |
Azonosító kód: | 76 |
Feltöltő: | Andrea Faragó |
Elhelyezés dátuma: | 22 Márc 2007 |
Utolsó változtatás: | 01 Júl 2016 04:04 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap