A középvállalatok stratégiai céljainak vizsgálata----Its title in English: Strategic Objectives of Medium-sized Companies in Hungary

Könczöl, Erzsébet (2008) A középvállalatok stratégiai céljainak vizsgálata----Its title in English: Strategic Objectives of Medium-sized Companies in Hungary. Műhelytanulmány (working paper). Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
473kB

Absztrakt (kivonat)

Absztrakt: A „Versenyben a világgal” című kutatási program felmérési eredményeit felhasználva olyan számításokat és elemzést végeztünk, amely a mintában szereplő vállalatok közül a középvállalati körre fókuszál. Megvizsgáljuk, hogyan jellemezhető a mintában szereplő középvállalatok stratégiai orientációja. A vállalatokat értékorientációjuk erőssége alapján csoportokba osztjuk, majd külön vizsgáljuk az úgynevezett értéktudatos vállalatok stratégiai orientációját.---- Abstrakt: This study is based on the database and studies of the Competitiveness Research Program organized by the Competitiveness Research Centre at the Corvinus University of Budapest. The main focus of the study is the strategic orientation of medium-sized companies. We categorized the companies according to the strength of their value consciousness. The main strategic characteristics of the value-driven and partly value-driven medium-sized companies are analyzed and presented.

Tétel típus:Monográfia, jelentés (Műhelytanulmány (working paper))
Kulcsszavak:Kulcsszavak: középvállalatok, stratégiai célok, vállalati értéknövelés ---- Keywords: medium sized companies, strategic objectives, company value creation
Témakör:Vállalati stratégia
Azonosító kód:290
Feltöltő: Krisztina Kulcsár
Elhelyezés dátuma:19 Szept 2008
Utolsó változtatás:01 Júl 2016 04:05

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap