András, Krisztina and Péntek, András (2001) A NABI Észak-Amerikai Járműipari Részvénytársaság mint siker sztori ----- Its title in English: NABI, the North-American vehicle industrial company as a success story, case study. Műhelytanulmány (working paper). Vállalatgazdaságtan Tanszék, Budapest.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
331kB |
Absztrakt (kivonat)
A NABI Észak-Amerikai Járműipari Részvénytársaság esete egyedinek mondható a magyar vállalatok között. Egy olyan vállalatról van szó, mely sikeresen működik egy globális iparágban, az autóbuszgyártásban. Jelen tanulmány kísérletet tesz arra, hogy az iparág elemzésén és a vállalat versenystratégiájának bemutatásán keresztül bemutassa ennek a sikernek a titkát. ----------------------------- The case of NABI (North American Bus Industries, Inc.) is unique among Hungarian companies. It is a successful company in a global industry, namely bus manufacturing. This study aims to reveal the secret of the company’s success by introducing its competitive strategy, backed by an industry analysis.
Tétel típus: | Monográfia, jelentés (Műhelytanulmány (working paper)) |
---|---|
Kulcsszavak: | Buszgyártás iparága, Versenyelőnyök, Szállítók, Vevők, Iparági verseny, Helyettesítő termékek, Lehetséges új belépők, Belépési korlátok, SWOT-elemzés, BCG portfolió-mátrix, Versenystratégia, Bus manufacturing, Competitive advantages, Suppliers, Customers, Industry competition, Substitute products (or services), Potential entrants, Entry barriers, SWOT analysis, BCG portfolio matrix, Competitive strategy |
Témakör: | Vállalati szervezet Vállalati stratégia |
Azonosító kód: | 30 |
Feltöltő: | Andrea Faragó |
Elhelyezés dátuma: | 21 Márc 2007 |
Utolsó változtatás: | 01 Júl 2016 04:03 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap