Hazai (hivatásos) sportvállalatok nemzetközivé válása

András, Krisztina (2012) Hazai (hivatásos) sportvállalatok nemzetközivé válása. Műhelytanulmány (working paper). Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
304kB

Absztrakt (kivonat)

Absztrakt: Az alábbi műhelytanulmány az ún. Hazai (hivatásos) sportvállalatok nemzetközivé válása címet viselő alkutatás vezetői összefoglalója. Bemutatja a vizsgált kutatási kérdéseket, azok versenyképességhez kapcsolódását, a kutatás módszertanát, majd ír a három elkészült tanulmányról, azok legfőbb eredményeiről. ----- Abstract: The following study is the summary of the sub-research titled „Becoming the National (professional) sport companies international”. The case study introduces the examined research questions, their engagement to the competitiveness, and their research framework. The case study summarizes the three completed studies and the results of the studies.

Tétel típus:Monográfia, jelentés (Műhelytanulmány (working paper))
Kulcsszavak:Kulcsszavak: globalizáció, nemzetköziesedés, hivatásos sportvállalat, sportgazdaságtan, sportpiacok, versenyképesség, versenyképességi indexek, sportszakmai versenyképesség, sportgazdasági versenyképesség, olimpiák, makrogazdasági elemzések, szabadidősport hatásai ----- Keywords: globalisation, internationalization, professional sport company, sport management, sport markets, competitiveness, competitiveness indices, sport competitiveness, economic competitiveness of sport, Olympics, macro-level analysis, effects of leisure sport activity
Témakör:Kultúra. közművelődés, sport
Vállalati vezetés
Vállalati stratégia
Azonosító kód:460
Feltöltő: Krisztina Kulcsár
Elhelyezés dátuma:26 Jún 2012 11:48
Utolsó változtatás:01 Júl 2016 04:06

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap