Items where Subject is "Marketing"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items at this level: 35.

Sziva, Ivett (2012) A desztináció menedzsment szerepe a desztinációs versenyképességben – Hazai és dán tapasztalatok tükrében ----- It's title in English: The role of destination management in the destinations’ competitiveness – Hungarian and Danish experiences. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Kenesei, Zsófia and Gyulavári, Tamás (2012) A marketingeszközök alkalmazásának hatása a versenyképességre ----- It's title in English: The Impact of Marketing Tools on Competitiveness. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Mitev, Ariel and Bauer, András (2012) A válság hatása a vállalatok marketingtevékenységére ----- It's title in English: The Impact of Financial Crisis on Marketing Activities of Hungarian Companies. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Varga, Zsolt (2012) Az e-businesstől az online reklámozásig a versenyképesség tükrében. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Somogyi, Ildikó (2012) Az online-fogyasztói elégedettség mérésére alkalmas skála tesztelése és véglegesítése a vállalati döntéshozók támogatása céljából ----- It's title in English: Testing and finalizing a scale for measuring online consumer satisfaction to support the companies decision making process. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Demeter, Krisztina (2012) Az üzleti szféra és a versenyképesség ----- It's title in English: Companies and competitiveness – research program final report. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Kolos, Krisztina (2012) Marketing és vállalatközi kapcsolatok - Kutatócsoport zárótanulmány. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Bognár, Fruzsina and Balás, Gábor (2012) Versenyképességi kezdeményezések üzleti modellben Magyarországon. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Nagy, Judit (2011) Az ellátási lánc disztribúció oldalának menedzsment eszközei – empirikus elemzés ----- It's title in English: Management tools of the demand chain – an empirical analysis. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Gelei, Andrea and Dobos, Imre and Kovács, Erzsébet (2010) Ellátási lánc kapcsolatok modellezése ----- It's title in English: Modeling of supply chain relationships. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Kiss, János (2009) THE IMPACT OF MARKETING ORIENTED PRODUCT DEVELOPMENT ON NEW PRODUCT PERFORMANCE ----- Its title in Hungarian: A marketing orientált termékfejlesztés hatása az új termék teljesítményre. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Becser, Norbert (2008) Szolgáltatásminőség modellek ---- Its title in English: Service quality models. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Szabó, Ágnes (2008) A marketing nemzetközi vonatkozásai vállalatgazdaságtani aspektusból ----- Its title in English: International marketing from the viewpoint of business economics. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Nagy, Judit (2007) Partnerships in Hungarian food industry: A comparison with international tendencies-------- Its title in Hungarian: Partnerkapcsolatok a magyar élelmiszeriparban – összehasonlítás nemzetközi tendenciákkal. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest, Magyarország.

Nagy, Judit and Schubert, Anikó (2007) A bizalom szerepe az üzleti kapcsolatokban ------- Its title in English: Role of trust in business partnerships - a theoretical framework. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest, Magyarország.

Chikán, Attila and Czakó, Erzsébet and Kazainé Ónodi, Annamária (2006) GAZDASÁGI VERSENYKÉPESSÉGÜNK VÁLLALATI NÉZŐPONTBÓL - VERSENYBEN A VILÁGGAL 2004-2006 KUTATÁSI PROGRAM ZÁRÓTANULMÁNYA. Other. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest, Magyarország.

Szabó, Ágnes (2006) Egyetemisták szabadidősport-(szolgáltatás) fogyasztása ------- Its title in English: Leisure sport (service)-consumption of university students. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest, Magyarország.

Demeter, Krisztina and Matyusz, Zsolt (2006) ÉRTÉKTEREMTÉS FUNKCIONÁLIS ALAPOKON AZ ÉRTÉKTEREMTÉS --- Its title in English: VALUE CREATION BY BUSINESS FUNCTIONS. Project Report. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest, Magyarország.

Demeter, Krisztina and Kolos, Krisztina (2006) MARKETING, TERMELÉS VAGY LOGISZTIKA? MELYIK BEFOLYÁSOLJA LEGINKÁBB A VÁLLALATI EREDMÉNYESSÉGET? Its title in English: MARKETING, MANUFACTURING AND LOGISTICS - RELATION TO COMPANY PERFORMANCE. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest, Magyarország.

Papp, Tamás and Tóth, Krisztina (2006) VÁLLALATFELVÁSÁRLÁSOK ÉS -ÖSSZEOLVADÁSOK MINT AZ ÉRTÉKTEREMTÉS ESZKÖZEI ---- Its title in English: MERGERS AND ACQUISITIONS AS MEANS FOR CREATING VALUE. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest, Magyarország.

Kolos, Krisztina and Sz. Tóth, Gabriella and Gyulavári, Tamás (2005) A MARKETING HOZZÁJÁRULÁSA A VÁLLALATI VERSENYKÉPESSÉGHEZ --------- Its title in English CONTRIBUTION OF MARKETING TO COMPETITIVENESS OF HUNGARIAN COMPANIES. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest, Magyarország.

Deli, Zsuzsa and Bernschütz, Mária (2005) A MAGYAR VÁLLALATOK EXPORTTEVÉKENYSÉGE ----- Its title in English: THE EXPORT ACTIVITIES OF THE HUNGARIAN FIRMS. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest, Magyarország.

Agárdi, Irma and Kolos, Krisztina (2005) A VÁLLALATKÖZI KAPCSOLATOK ELEMZÉSE, A VÁLLALATKÖZI KAPCSOLATOK EGYES TERÜLETEIN --- Its title in English: Analysis of Interfirm Relationships Specific Areas of Interfirm Relationships. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest, Magyarország.

Matyusz, Zsolt (2005) A VÁLLALATI FUNKCIÓK KÖZÖTTI INTEGRÁCIÓ ÉS A TELJESÍTMÉNY KAPCSOLATA ---- Its title in English: CONNECTIONS BETWEEN INTERFUNCTIONAL INTEGRATION AND PERFORMANCE. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest, Magyarország.

Buzády, Zoltán and Tari, Ernő (2005) STRATÉGIAI SZÖVETSÉGEK A HAZAI TULAJDONÚ KÖZÉPVÁLLALATOK KÖRÉBEN (Összehasonlító elemzés az 1999. évi és a 2004. évi kérdőíves felmérések alapján)----- Its title in English: STRATEGIC ALLIANCES OF MEDIUM-SIZED HUNGARIAN COMPANIES. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest, Magyarország.

Juhász, Péter (2005) A marketing szerepe a tulajdonosi értékteremtésében Magyarországon---- Its title in English: The role of the marketing in the shareholder value creation in Hungary. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Mandják, Tibor (2005) Néhány gondolat a marketingről és az üzleti kapcsolatokról --- Its title in English: Ideas about the marketing and business relationships. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Nagy, Judit (2005) Élelmiszeripari tendenciák, saját márkák - kategória menedzsment ----- Its title in English: Food Industry Tendencies - Own Label Product - Category Management. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Gelei, Andrea (2004) Beszállító-típusok és azok alapvető képességei a hazai autóipari ellátási láncban ----- Its title in English: Competitiveness in the car manufacturing industry: value dimensions and capabilities. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Tanszék, Budapest.

András, Krisztina (2004) A hivatalos labdarúgás piacai --- Its title in English: The markets of professional football. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Tanszék, Budapest.

Wimmer, Ágnes and Tarczali, Eszter and Pecze, Krisztina (2004) Teljesítménymérés a stratégia szolgálatában –iparági tapasztalatok ----- Its title in English: Performance measurement serving strategy. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Tanszék, Budapest.

Chikán, Attila and Czakó, Erzsébet (2004) IN GLOBAL COMPETITION (RESEARCH PLAN). Working Paper. Versenyképesség Kutató Központ, Budapest, Magyarország.

Wimmer, Ágnes and Mandják, Tibor (2003) Az üzleti kapcsolatok, mint értékteremtő tényezők? ----- Its title in English: Business Relationships as Value Drivers. Working Paper. Vállalatgazdaságtan tanszék, Budapest.

Bouzdine - Chameeva, Tatiana and Durrieu, Francois and Mandják, Tibor (2003) Understanding Relationship Value Applying a Cognitive Mapping Approach: A Customer Perspective ----- Its title in Hungarian: Az üzleti kapcsolatok értékének értelmezése a kognitív térkép módszerével: a vevői oldal. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Tanszék, Budapest.

Berács, József (1997) A marketing hozzájárulása a vállalati versenyképességhez: Vállalati részfunkciók, marketing-alprojekt zárótanulmánya. Other. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest, Magyarország.

This list was generated on Wed Jun 26 15:24:04 2019 CEST.